سفارش تبلیغ
صبا ویژن




میلاد مسعود موعود عالمیان رو به همه دوستان تبریک میگم ...

ای مهربان ترین ...
ای کاش اهل عالم می دانستند که با آمدنت، چه سعادتی به آنان روی خواهد آورد که نه چشمی آن را دیده و نه گوشی آن را شنیده.
ای کاش مسیحیان عالم می دانستند که مسیح خود دلداده ی توست و برای ظهورت لحظه شماری می کند تا از آسمان فرود آید.
ای کاش کلیمیان جهان می دانستند که نه تنها ید بیضا، عصا و سنگ موسی، الواح تورات و انگشتر سلیمان که تمام مواریث انبیا در نزد توست.
ای کاش پیروان زرتشت این معنا را درمی یافتند که "پندار نیک، گفتار نیک و کردار نیک" تنها و تنها در دوران طلایی ظهور توست که مجال بروز خواهد یافت.
ای کاش مسلمانان جهان، این کلام الهی را در کتاب آسمانی خویش باور می کردند که : "بقیة الله خیرلکم ان کنتم مومنین"
ای کاش لحظاتی با خویشتن خلوت می کردیم و از خود می پرسیدیم: آیا به راستی خداوند حکیم، این ولی معصوم خود را برای این آفریده است که قرن های متمادی در پس پرده ی غیبت بماند؟
ای کاش لااقل شیعیان ذره ای از غربت و مظلومیت تو را درک می کردند، کاش به دنبال پاسخی برای این سوال می گشتیم که آیا غیبت ولی خدا سرنوشت محتوم و حتمی تغییر ناپذیر الهی است؟ یا این ما هستیم که تاکنون او را نخواسته ایم؟ کاش متوجه می شدیم که فرمول ظهور سخت و پیچیده نیست و غفلت و خواب آلودگی ما از علل اساسی در تاخیر ظهور حجت خداست.
ای کاش می دانستیم که در دعا برای ظهورت چه اسراری نهفته است و چه برکات و آثاری بر آن مترتب است. ای کاش "هل من معین" ات را می شنیدیم و تو را لبیک می گفتیم. ولی افسوس که پرده های غفلت و معصیت، گوش جانمان را سنگین و ناشنوا ساخته است ...
ای کاش بشر از لجاجت و خیره سری در برابر آفریدگار مهربان خویش و حجت های او دست بر می داشت.
ای کاش در مکتب تاریخ می آموخت که اگر عدالت امیرالمومنین را بر نتابد ناچار به شقاوت حجاج ها تن خواهد داد و بالاخره ای کاش مردم جهان می دانستند که چگونه شیاطین شرق و غرب عالم درصددند آتش نبردهای مرگ بار هسته ای را در جهان شعله ور سازند و از کشتن میلیاردها انسان باکی ندارند. هنوز دیر نشده است، فرصت همچنان باقی است، بیاییم همه با هم برای ظهور موعود جهانیان دست به دعا برداریم ...

"اللهم عجل لولیک الفرج"


ناصر | چهارشنبه 86 شهریور 7 | ساعت 1:52 صبح | نظرات []




لیست کل یادداشت های وبلاگ