• وبلاگ : سلام
  • يادداشت : دانشگاه و انتخاب واحد اينترنتي و ...
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام

    بعضي اشکالات با اينکه بزرگ هستند؛ اما به چشم نميان. از روز اولي که براي انتخاب واحد به سايت مراجعه کردم قالبش خيلي برام زننده بود و چون فکر مي کردم سايت دانشگاه پيام نور قم هست دلم به حالشون سوخت که يه گرافيست درست و حسابي ندارند؛ اما بعد که فهميدم سايت سراسري هست نظرم برگشت.

    مشخصه که هدفشون از راه اندازي سايت فقط تسهيل کار ثبت نام بوده و ريزه کاري هاي هنريش کاملا فراموش شده. حتي اگر به دانشجويان پيام نور به ديد انسان هايي که شايد روزي مثمر ثمر باشند نگاه مي کردند مي توانستند قسمت انتقادات و پيشنهادات در سايت بگذارند يا حتي از کمک ترم آخري ها براي طراحي سايت آن هم به طور رايگان! استفاده کنند.

    شايد بد نباشه که انجمن کامپيوتر پيام نور قم طي اقدامي هماهنگ وظيفه خطير انتقاد سازنده رو از طريق وبلاگ به دوش بکشه. انتقادي محترمانه همراه با پيشنهاداتي كاربردي و بدون هزينه براي مديريت سايت .ميشه به تعدادي دانشجو كه ذوق خوبي دارند بسپريم كه چند طرح براي سايت انتخاب واحد بزنن. ميشه هر كدام از نويسنده ها به قلمي، يكي تخيلي يكي علمي، يكي فني، يكي درددل و ... اين مطلب رو منتقل كنند يا حتي در وبلاگ هاشون به نحوي ابراز كنند يا لوگويي براي اين كار طراحي كنيم. البته نه به معناي اعتصاب و شورش! «ان اريد الا الاصلاح ما استطعت »

    همه اينها شدني هست و استارتش رو شما زديد.

    ميشه « فلك را سقف بگشاييم و طرحي نو در اندازيم»

    پاسخ

    سلام، چيزي که بيشتر از همه آدم رو اذيت ميکنه اينکه وقت و هزينه اي که ساخت يه تم براي اين سايت ميبره اصلا قابل مقايسه با کارهايي که تا به در اين سايت شده نيست. شايد فقط چند ساعت کار ببره !! اما پيشنهادي که داديد، خيلي وقته که تو ذهن خودم هم هست، منتظر اتفاقاتي بودم که کم کم داره ميفته و مقدماتش آماده ميشه ...