سفارش تبلیغ
صبا ویژن




سلام،

- اجتماعی، مهربان، مشارکت جو
- دقت عمل، پشتکار بالا، منظم
- متأثر از احساسات
- نامنعطف، رقابت جو، دارای روحیه ای مستقل
- موقر، محتاط، کم حرف، جدی
- منفعت طلب، بی توجه به قوانین
- حساس به خطر، با تامل، کم رو
- دارای استقلال فکری، به دور از بی نظمی، واقع نگر
- پذیرای موقعیت ها، اهل اعتماد، زودجوش، سازش پذیر
- اهل عمل، علاقه مند به موضوعات روشن و صریح، ثابت قدم
- رک، بی ریا، بی پیرایه
- مطمئن از خود
- اهل تجربه، آزادی خواه، انتقادی، آماده برای تغییر
- خودکفا، سرشار از انرژی، متکی بر تصمیمات شخصی، خود رهبری
- دارای کنترل، دقیق در امور اجتماعی، تمایل به سِرّ پوشی


وقت هایی که تو غذاخوری یا آلاچیق های دانشگاه بودم از این تست های روانشناسی که موضوع پروژه بچه های ترم آخری رشته روانشناسی هست تا حالا زیاد پر کرده ام، اکثرش هم تکراری بوده! و خوب به تبع اون من هم تکراری و کم دقت پر میکردم!
چند وقت پیش یکی از بچه های دانشگاه ازم خواست که یکی دیگه از همین تست ها رو انجام بدم! البته این یکی چند تا فرق با قبلی ها داشت:
1. طرف به صورت خاص اومده بود سراغ من! زیر آلاچیق و تو غذاخوری فرم خیرات نمیکرد...
2. تا اونجا که من فهمیدم پروژه درسی و محض رضای استاد نبود! یه تحقیق علمی و فوق درسی بود...
3. تکراری نبود! بیشتر از 180 تا تست و حدود 20 صفحه مطلب که باید میخوندم...
گمانم همین تفاوت ها کافی بود که من هم متفاوت از گذشته و با دقت بیشتری به سوالات جواب بدم، اگرچه وقت زیادی ازم می گرفت، و البته دنبال نتیجه اش هم رفتم...
.
.
.
درست و غلطش باشه به قضاوت شما اگر منو می شناسید و به گردن اون بنده خدا...
.
.
پ.ن: میخواستم بعضی موارد رو های لایت کنم! ولی...


ناصر | چهارشنبه 87 آبان 22 | ساعت 11:33 عصر | نظرات []




لیست کل یادداشت های وبلاگ