سفارش تبلیغ
صبا ویژن




سلام

قبل از هر چیز سالروز مبعث رسول سلام آور (ص) رو به همه تبریک میگم ...

مدتیه که خیلی از وبلاگ نویس ها در مورد صدا و سیما و بالاخص تلویزیون صحبت می کنند. اکثرا هم از رسانه ملی و مسئولینش گله دارند. از فیلم ها و سریال های ساخته شده گرفته تا مخاطب نشناسی سازمان در برنامه های مختلف و ...
ولی خوب از حق که نگذریم این همه برنامه های مفید و سازنده که داره ساخته میشه مگه مال کجاست؟ مثلا اگر همین سازمان و دست اندرکاران زحمتکش اون نبودند، استعداد های نهفته این مستند سازهای سیاسی رو کی شکوفا میکرد؟ اون موقع چطوری و از کجا خودتون رو با اطلاعات و تحلیل های سیاسی خفه میکردید !!!
از این هم که بگذریم، این دوستانی که اینقدر انتقاد های بی اساس (!) می کنند، مگه این همه نکات اخلاقی و اجتماعی رو توی محصولات سازمان نمی بینند. مثلا نمونه اش همین سریال « ما چند نفر » . اگر شما یه فیلم خارجی پیدا کردید که توش یکی معتاد تزریقی ناجور باشه و 10 – 15 روزه بشه عین روز اولش! یا اون یکی چند ماهه از هیچی بشه یه خواننده تراز اول! تازه با طرح های یکی دیگه هم که میشه چند ماهه به بالاترین رده های مدیریتی رسید! این همه امید، این همه انگیزه، این همه اعتماد به نفس تو کدوم فیلم و سریال خارجی می بینید؟!
تازه خوبه که نمونه هاش هم از همین تلویزیون خودمون داره پخش میشه. خودتون قضاوت کنید، همین سریال « پرستاران »، یا اون یکی « جواهری در قصر » (یانگوم) که تازه کلی هم طرفدار پیدا کرده. اگه تو کل این فیلم ها به اندازه یه قسمت سریال های وطنی خودمون نکات اخلاقی پیدا کردید!!؟ خدا وکیلی، این سریال پرستاران قصه زندگی ما آدما رو بهتر و واقعی تر نشون میده یا مثلا سریال « سلام » ؟!!

اصلا چرا راه دور میرم. همین طنز چارخونه رو که دیگه هر شب داریم می بینیم. این چند شب اخیر هم که دیگه ترکونده ! حیف اون همه نکات اخلاقی نبود که تو گوشی ها خاک بخوره. دستشون درد نکنه، تک تک تکه کلام ها رو دارن یادآوری می کنند. تازه به هیچ قومیتی هم که توهین نمیشه، خوب اینا که افغانی نیستند ! حالا بازم بگید محصولات صدا و سیما فقر اخلاقی و اجتماعی داره ...
خلاصه کلام این که دوستان اون دنیا باید جواب بدید! اینقدر انتقاد های بی ربط نکنید !!!!


ناصر | جمعه 86 مرداد 19 | ساعت 5:47 عصر | نظرات []




لیست کل یادداشت های وبلاگ